DEELNEMEN ALS WERKGEVER
De pakketten
Wil je jouw organisatie aanmelden? Fantastisch! Kies uit de drie onderstaande pakketten en schrijf je in! We zouden het leuk vinden als jullie een interactieve activiteit regelen voor de bezoekers. Neem gerust contact met ons op als je vragen hebt!
Basis
Één statafel met stroompunt (ca. 8m²)
Koffie, thee, frisdrank en eten (lunch en diner) worden tijdens het evenement verzorgd voor twee personen per stand.
Logo op de website van Bommelerwaard werkt
€ 295 kosten
Standaard
Twee statafels met stroompunt (ca. 12m²)
Koffie, thee, frisdrank en eten (lunch en diner) worden tijdens het evenement verzorgd voor twee personen per stand.
Logo op de website van Bommelerwaard werkt
Vacatureadvertentie op monitor tijdens het event
€ 645 kosten
Premium
Eigen beursstand (ca. 20m²)
Koffie, thee, frisdrank en eten (lunch en diner) worden tijdens het evenement verzorgd voor twee personen per stand.
Logo op de website van Bommelerwaard werkt
Vacatureadvertentie op monitor tijdens het event
Vacatureadvertentie op led-scherm langs N322 bij Brakel
€ 995 kosten
Hoe werkt deelnemen?
1. Meld je aan
Kies een van onze aanmeldpakketten – Basis, Standaard of Premium – en zet de eerste stap om jouw bedrijf te presenteren op ons evenement. Het is eenvoudig: klik op "Aanmelden" en vul het formulier in.
2. Bevestiging van deelname
Na aanmelding ontvang je een bevestiging van je deelname. Meer informatie volgt later.
3. Stand opzetten
Vanaf 11.00 uur ben je welkom op de locatie om jouw stand op te bouwen en jouw bedrijf op een leuke en interactieve manier te presenteren.
4. Netwerken
Tussen 12:00 en 16:00 uur krijg je de gelegenheid om enthousiaste leerlingen uit de Bommelerwaard te ontmoeten.
Van 16:00 tot 18.00 uur is er een netwerkborrel waarbij overig publiek kennis kan maken met de bedrijven, denk hierbij aan werkzoekende of toekomstige stagiaires.
5. Werven
Ga in gesprek met de leerlingen, studenten en werkzoekende. Zorg ervoor dat je leuke gadgets hebt en wie weet heb jij binnenkort een nieuwe medewerker in je team!